Zakres Twoich obowiązków:
- Optymalizacja treści pod kątem SEO oraz UX – landing pages, blog, opisy produktów i kategorii.
- Prowadzenie profili firmowych w Social Mediach (obsługa płatnych kampanii nie jest wymagana).
- Współpraca z innymi działami firmy oraz wsparcie zespołu handlowego (B2B) poprzez przygotowanie ofert biznesowych.
- Tworzenie newsletterów B2C i B2B z wykorzystaniem Marketing Automation.
- Opracowanie kalendarza treści i odpowiedzialność za timing publikacji.
- Monitorowanie działań konkurencji w Internecie.
- Współpraca z agencjami i specjalistami zewnętrznymi: graficy, copywriterzy, Agencje SEO i SEM.
- Bieżące wsparcie codziennej pracy działu marketingu.
Nasze wymagania:
- Mile widziane minimum roczne doświadczenia w dziale marketingu lub agencji marketingowej. Osoby o mniejszym doświadczeniu również zachęcamy jednak do udziału w rekrutacji.
- Kompleksowa obsługa procesów: przeprowadzenie przetargu, wybór wykonawcy, dopięcie umowy, realizacja zlecenia, raportowanie.
- Samodzielne tworzenie i edycja tekstów, zleconych na zewnątrz.
- Optymalizacja treści pod kątem SEO, UX i PR.
- Znajomość trendów w Social Mediach i doświadczenie w zarządzaniu kontentem na firmowych profilach (Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn).
- Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi podwykonawcami – graficy, copywriterzy, Agencja SEO, Agencja Omnichannel.
- Umiejętności miękkie: kreatywność, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej.
Twoje dodatkowe atuty:
- Znajomość branży elektronicznej. Jeśli jesteś komputerowym geekiem lub fanem iPhone, masz u nas wielkiego plusa.
- Samodzielność w tworzeniu prostych treści graficznych do wykorzystania w SM i obróbka plików otwartych w Photoshopie.
Co oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od doświadczenia.
- Pełną dowolność w wyborze formy zatrudnienia: Umowa o Pracę, Zlecenie lub B2B.
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
- Spotkania integracyjne.
- Brak sztywnego dress-codu i luźną atmosferę w zespole.