Zakres Twoich obowiązków:
- Obsługa Klientów sklepu internetowego wszystkimi kanałami komunikacji (telefon, mail, chat, komunikatory);
- Prowadzenie terminowej korespondencji z Klientami;
- Wsparcie i doradztwo techniczne dla Klientów w zakresie oferowanych produktów;
- Wsparcie Klientów w zakresie zwrotów i reklamacji;
- Odpowiedzialność za aktualność oferty na stronie www oraz w serwisach aukcyjnych;
- Współpraca z innymi działami w ramach realizowanych zadań;
- Dbałość o wizerunek firmy.
Jesteś dla nas idealnym kandydatem/kandydatką jeśli:
- Masz doświadczenie w obsłudze Klienta (warunek konieczny);
- Łatwo nawiązujesz kontakty;
- Jesteś osobą bezkonfliktową i posiadasz wysoką kulturę osobistą;
- Znasz techniki sprzedażowe;
- Znasz i interesujesz się elektroniką (komputery, telefony komórkowe, akcesoria);
- Jesteś osobą samodzielną i odpowiedzialną;
- Posiadasz doświadczenie w pracy w sklepie komputerowym;
- Znasz oprogramowanie IdoSell;
- Jesteś osobą pozytywnie nastawioną do życia oraz zorientowaną na rozwiązywanie problemów i osiąganie celu.
Mamy Ci do zaoferowania:
- Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z rozwiniętym kanałem e-commerce;
- Możliwość współuczestnictwa w rozwoju działu;
- Doświadczenie i rozwój zawodowy w dynamicznej firmie łączącej model nowoczesny (e-commerce) z tradycyjnymi kanałami sprzedaży;
- Swobodną i miłą atmosferę pracy w młodym zespole.