Skocz do treści

Specjalista ds. Obsługi Klienta e-commerce w sklepie komputerowym

Zakres Twoich obowiązków:

  • Obsługa Klientów sklepu internetowego wszystkimi kanałami komunikacji (telefon, mail, chat, komunikatory);
  • Prowadzenie terminowej korespondencji z Klientami;
  • Wsparcie i doradztwo techniczne dla Klientów w zakresie oferowanych produktów;
  • Wsparcie Klientów w zakresie zwrotów i reklamacji;
  • Odpowiedzialność za aktualność oferty na stronie www oraz w serwisach aukcyjnych;
  • Współpraca z innymi działami w ramach realizowanych zadań;
  • Dbałość o wizerunek firmy.

Jesteś dla nas idealnym kandydatem/kandydatką jeśli:

  • Masz doświadczenie w obsłudze Klienta (warunek konieczny);
  • Łatwo nawiązujesz kontakty;
  • Jesteś osobą bezkonfliktową i posiadasz wysoką kulturę osobistą;
  • Znasz techniki sprzedażowe;
  • Znasz i interesujesz się elektroniką (komputery, telefony komórkowe, akcesoria);
  • Jesteś osobą samodzielną i odpowiedzialną;
  • Posiadasz doświadczenie w pracy w sklepie komputerowym;
  • Znasz oprogramowanie IdoSell;
  • Jesteś osobą pozytywnie nastawioną do życia oraz zorientowaną na rozwiązywanie problemów i osiąganie celu.

Mamy Ci do zaoferowania:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z rozwiniętym kanałem e-commerce;
  • Możliwość współuczestnictwa w rozwoju działu;
  • Doświadczenie i rozwój zawodowy w dynamicznej firmie łączącej model nowoczesny (e-commerce) z tradycyjnymi kanałami sprzedaży;
  • Swobodną i miłą atmosferę pracy w młodym zespole.

Aplikuj

0/50
Dopuszczalne formaty: pdf, doc

Pola z (*) są obwiązkowe.